luni, 16 noiembrie 2009

Crin Antonescu a câştigat confruntarea cu Băsescu. Deocamdată, doar cea la de la Cluj

Am evitat să mă propunţ asupra subiectului, însă răspund la o întrebare care mi-a fost adresată de mai multe persoane astăzi. Cine a câştigat confruntarea de la Cluj, dintre Antonescu şi Băsescu?

Crin s-a impus detaşat. A fost un lider în raport cu un ins predispus la ciondăneală. Antonescu a dovedit că este un tip celebral, capabil să impună un echilibru între forţele politice, în timp ce Băsescu părea un chefliu dornic de mardeală.
Au fost numeroase analize ale dezbaterii care mă scutesc de alte comentarii. Crin Antonescu şi-a relansat campania pe ultima sută de metri. Sondajele curate vor reflecta succesul său de la Cluj.
Până şi Cornel Nistorescu şi-a mărturisit surpriza şi, implicit, şi-a recunoscut eroarea, într-un editorial publicat astăzi:
http://www.editie.ro/new/mod.php?mod=stiri§iune=online&idcat=8&idstire=90817&title=Ce-sa-ti-fac--batrane-lup-de-mare!

Care dintre calităţi sunt mai importante la un preşedinte? Cu siguranţă unele pe care nu le-am regăsit la Traian Băsescu!



Un locatar şi-a luat raţia de libertate... Mă tem că omul este interesat de politică şi de alegeri prezidenţiale tot atât cât sunt politicienii interesaţi de ieşirea din criza economică şi de respectarea legilor.

Niciun comentariu: