miercuri, 28 iulie 2010

România turistică sub un nou brand: "Explore the Carpathian garden"

"Explore the Carpathian garden" este noul brand prin care Elena Udrea crede că turismul românesc va fi relansat... Mâine (joi 29.07 a.c.), la Expoziţia Mondială de la Shanghai va fi prezentat chiar de ministrul Turismului. Brandul a fost conceput şi va fi promovat prin finanţare din fonduri europene, conform ministerului, fiind alocaţi 75 milioane de euro până la finalul anului 2013.
În centrul logoului apare scris "România" într-un font rotund, parcă scris de mână, fiecare literă fiind colorată în două-trei nuanţe de verde. Semnul diacritic al literei "â" este colorat cu nuanţe de galben şi portocaliu.

Înainte de a ne întreba dacă ne place noul slogan nu ar fi mai nimerit să vedem cât de eficient a fost celebrul "The Land of Choice" ?

UPDATE: Gata şi mega-scandalul: simbolul utilizat în noua campanie nu este tocmai original, ci copiat... la a;a sumă chiar este vorba de iresponsabilitate. Unii ridică din umeri şi spun că nu este nimic în neregulă. Zău ? Ce ar spune unul dintre ei dacă o firmă de publicitate le-ar livra o făcătură drept original şi le-ar spune că se potriveşte perfect pentru societatea lor sau pentru ce vor să promoveze ?

Un comentariu:

Natural spunea...

Mare e Gradina Domnului!
Asa sa fie si succesul brandului :)