vineri, 2 iulie 2010

Minune made in Romania: Puiul de Crevedia!

În ultimul timp primesc tot felul de întrebări ciudate (eufemistic vorbind…), la care ar trebui să răspund serios, luând de bună curiozitatea celui care mă chestionează. Fie că mă opreşte un pensionar în piaţă, fie că un vecin mă reperează în autobuz, fie un simplu cititor, care îmi şopteşte rapid “vă ştiu de la tv”, iau în serios întrebarea şi încerc să dau un răspuns neechivoc. Uneori este o pierdere de timp, alteori se leagă un dialog interesant, mai ales când interlocutorul este, într-adevăr, interesat de răspuns. Fără să încerc o ierarhizare în funcţie de stupizenia întrebărilor, iată câteva răspunsuri pe care le-am cules la rândul meu din dialogurile sui-generis. Uneori, nici nu mai ştiu bine dacă sunt cele pe care le-am dat eu, în doi peri, sau le-am auzit de la cei dornici de-o sporovăială cu cineva “de la ziar”.
1. Cine credeţi că ar fi mai potrivit pentru funcţia de prim-ministru?

R: Fernando de la Caranşebeş.
Dacă Dan Diaconescu se visează preşedinte, de ce glumeţul ăla manelist n-ar avea bastonul de premier pitulat prin bagaje?


2. Aveţi o rimă pentru “Să trăiţi bine?”
R: Da, dar să o luaţi ca o figură de stil: “Ba a mă-tii!”


3. Cine ascultă manele este patriot?
R: Doar pe sfert. Cine ascultă Florin Salam e pe jumătate, iar sută la sută doar cei ahtiaţi după Guţă şi Adi Minune de Vito (fost Copilu’ Minune). Ceilalţi, cei cu Jean de la Craiova, sunt suspecţi.


4. Cum ieşim din criză?
R: Căutaţi un răspuns la Simona Senzual, Sexy Brăileanca sau Blonda lu’ Bote. Ele au bani şi fac mereu.


5. Totuşi, dacă fetele nu rezolvă criza, ce facem?
R: Şi manelele ţin de foame, nu?


6. Cum a făcut avere Videanu?
R: Din muncă cinstită, ca şi Patriciu, Voiculescu, Vântu… Aşa cum au făcut şi miliardarii ruşi, numai că de ăia s-a ocupat Putin.


7. Totuşi, cum ieşim din criză?
R: Am descoperit că există o manea care arată că nu este totul pierdut, că avem resurse: “Există în România / Puiul de Crevedia / Atât de sexy cum sunt eu?”


8. Ar trebui să avem un guvern de tehnocraţi sau de politicieni?
R: La cum merg lucrurile, e mai bun unul de cocalari şi piţipoance…


9. Mihaela Rădulescu l-a iubit sincer pe Dani Oţil?
R: Nu ştiu. Răzvan ce spune?


10. V-aţi săturat de Boc?
R: Cine este Boc?

Restul este tăcere!

Niciun comentariu: