miercuri, 8 iunie 2016

Despre proiecte, speranţă şi verdictul... urnelor

Craiovenii au ales. Rezultatul alegerilor locale mă obligă la câteva explicaţii, în acest fel răspunzând şi prietenilor care încă nu cunosc "verdictul urnelor". Nu am reuşit să-i conving pe craioveni că merit să-i reprezint în Consiliul Local şi îmi asum acest eşec personal. Este o lecţie dură şi o sancţiune din care voi încerca să învăţ.
Respect votul celor care au decis că alţi candidaţi sunt în măsură să primească mandate de consilieri şi să pună în aplicare programele electorale în următorii patru ani, spre bine Craiovei. Sper să fie o alegere mai bună decât aceea reprezentată de mine şi de echipa alături de care am prezentat un program alternativ în Craiova.

Cred cu putere că propunerile asumate în programul electoral sunt necesare Craiovei: un Centru Cultural "Oltenia" care să fie un spaţiu al artelor şi al artiştilor, cu săli moderne de spectacole, ateliere şi săli de expoziţii; un sistem de informare şi de promovare a evenimentelor culturale în toate cartierele Craiovei; un Muzeu Ţuculescu pentru ca lucrările acestui artist să fie redate publicului; un program coerent de punere în contact a generaţiilor, în spaţii neconvenţionale; o altă viziune managerială în toate instituţiile de cultură prin depolitizare şi finanţare suplimentară a proiectelor comune cu impact regional şi internaţional; un forum al creatorilor şi al aleşilor locali, ca o punte de comunicare între oamenii de cultură şi politicieni. Plus alte idei pe care le-am preluat de la cei care mi-ati scris în ultima perioadă, venind să ajute la conturarea unei strategii de promovare şi de regăsire identitară a Craiovei.

Despre toate acestea am vorbit în ultimii ani, m-am implicat în dezbateri, am scris şi am sperat că vor fi preluate de autorităţi. O speranţă deşartă. Alegătorii au decis că altele sunt priorităţile, poate chiar o altă viziune în sfera culturii din partea celor aleşi şi de aceea nu pot decât să respect decizia comunităţii. Repet, este eşecul personal de a nu fi putut să fiu convingător sau de a nu fi găsit cele mai bune soluţii. Sau, poate, că nu reprezint suficientă încredere în faţa celor care au votat.

Voi rămâne implicat în proiecte dedicate Craiovei, indiferent că sunt culturale, educaţionale sau civice. Poate cu şi mai mult efort de a-i înţelege pe ceilalţi. Şi de a-i face pe ei să înţeleagă că discreţia mea nu este o formă de aroganţă sau superficialitate. Cred că putem construi mai bine, prin comunicare şi proiecte născute din idei sănătoase. Redundant sau nu, vă spun iarăşi că rămân acelaşi, neschimbat. Servus!

Niciun comentariu: