luni, 13 octombrie 2014

Fotografiile domnului Angelescu

Domnul Daniel Angelescu, fotograful oficial al Casei Regale a României, scrie istorie. Prin imagini. Surprinde oameni, fapte, atitudini, locuri... Am primit fotografiile surprinse la Uzinele Dacia cu ocazia vizitei ASR Principesa Moștenitoare Margareta a României și mi-am dat seama că oricâte cuvinte am fi așternut nu am fi fost convingător în descrierea naturalețea cu care această femeie își înconjoară toate gesturile publice. Fotografiile domnului Angelescu vor rămâne nu doar în albume, cărți sau în presă, ci și în memoria colectivă. Sper din toată inima ca imaginile pe care dl Angelescu le-a surprins, prin atât de multă strădanie și inspirație, la diverse evenimente să fie prezentate, foarte curând, în Craiova, într-o sală care să-și merite oaspeții.


Niciun comentariu: