luni, 9 noiembrie 2015

Scrisoare catre unul dintre tinerii din strada: Damian, nu repetati erorile pe care noi le-am facut!

Damian, tragedia care a rapit si continua sa rapeasca vieti ne-a provocat aceleasi sentimente, de compasiune pentru victime, pentru cei mutilati si pentru familiile lor. Insa stiu ca ai scris din inima pe blogul sau (Ne-ați înțeles greșit, dragi aleși) si cred ca merita sa punem accentele pe cateva lucruri.
Te inseli cand crezi ca politicienii de acum nu au avut membri ai familiilor sau persoane dragi care să fi suferit din cauza sistemului medical ori au fost victime din cauza legislatiei care nu se respecta, in orice domeniu. Infiorator este ca au trecut si ei prin asta dau au ridicat din umeri, mergand mai departe pentru a-si pastra privilegiile.

Te apreciez pentru implicare, pentru coerenta ideilor expuse si pentru autocontrol desi ai pe cineva apropiat printre cei arsi. Dar cred ca trebuie sa trecem mai departe de generalizari si sa dam nume, sa cerem punctual inlaturarea din viata politica si chiar din cea publica a unor indivizi. Fie ca au avut condamnari, fie ca au sfidat opinia publica sau pur si simplu si-au batut joc de cetateni din functiile publice in care au fost alesi ori numiti. Hai sa dam nume, ca altfel Oprea, Piedone sau Ponta daca nu se auzeau nominalizati in piete ar fi stat si acum in functii (nu ca Oprea a plecat singur, insa Ponta a inteles ca ar fi fost maturati amandoi) dupa tragedia din Club Colectiv.



Apreciez ca esenta demonstratiilor este exprimata in articolul tau: da, tinerii nu cer plecarea PSD si (re)venirea PNL (de fapt a PD revopsit). O noua clasa politica nu inseamna rotirea cadrelor, fie acestea chiar formate din tineri politicieni de 30-40 de ani. Multi dintre tinerii parlamentari care pretind ca ne reprezinta sunt fosilizati, deprinsi cu metehnele celor pe care-i vrem plecati definitv sau chiar au dosare penale pentru coruptie.
Damian, nu vreau sa dau eu aceste nume pentru ca tinerii din piata sunt indreptatiti sa faca asta, sa puna degetul pe rana si sa-i trimita, nominal si colectiv, unde le e locul. Locul lor este departe de zona deciziei politice si administrative. Si eu m-am saturat! Am scris si am spus asta in articole, in emisiuni, in dezbateri publice, in orice situatie. Fara sa fiu grobian, sa lovesc gratuit sau sa uit de bun-simt. Stii ca este asa si cine se indoieste nu are decat sa caute cartile mele de publicistica, in inregistrari, pe blog…

Haideti sa treceti la curatenie generala, nu asteptati din partea lor sa plece. N-o vor face. Generatia mea a trait asta dupa ce in 1989 am crezut ca securistii si comunistii vor fi inlaturati. Damian, au ajuns sa ne conduca! Ei si beizadelele lor! Ridicati vocile impotriva celor care conduc partidele care s-au rotit la guvernare, faceti cunoscute numele celor care trebuie sa plece in acest moment. Nu repetati erorile pe care noi le-am facut, din slabiciune si din nestiinta, si pentru care suntem vinovati in fata generatiei voastre. Astazi, de Ziua Sfintilor Arhangheli Mihail si Gavriil, omul pe care care l-am ales ca reper in viata, Regele Mihai va spus ceea ce cred si eu: Timpul Romaniei voastre a inceput!

PS: Va recomnad sa cititi si textul lui Damian. Sunt convins ca Damian Irimescu va avea multe lucruri interesante sa va spuna si pe alte teme pe blogul sau.

Niciun comentariu: