vineri, 14 mai 2010

Nu sunt solidar cu hoţii!

Eu nu vreau să fiu salvat de Traian Băsescu! N-a spus preşedintele că nu poate lupta cu criza economică şi că o să ieşim din ea odată cu economia mondială, că e un proces global şi complicat? Uitaţi ce spunea preşedintele Băsescu în urmă cu mai puţin de un an, mai exact pe 24 iulie 2009: “România nu trebuie să fie împovărată de datorii la momentul ieşirii din criză şi reluarea creşterii economice. România nu poate ieşi singură din criză! Obiectivul Guvernului nu este ieşirea din criză, ci diminuarea efectelor acesteia.”

Acum, când reducerea pensiilor şi a indemnizaţiilor de creştere a devenit o certitudine de coşmar, de ce trebuie să suport privirile reprobatoare ale pensionarilor şi ale mămicilor? Preşedintele a spus că nu putem continua aşa, cu nişte pensionari bolnavi închipuiţi şi mulţi care primesc ajutorul social şi huzuresc cu mii de lei pe lună. Mă întreb dacă nu cumva excepţiile nu reprezintă mare lucru din ecuaţia prezentată de Băsescu.

Eu nu vreau să li se taie pensionarilor din suma pe care, cei mai mulţi dintre ei, o cheltuiesc pe medicamente. Şi nici să se reducă indemnizaţiile de creştere a copiilor. Cum, de altfel, nici şomerilor nu vreau să li se ia din bani. Pur şi simplu nu vreau să mă simt vinovat pentru că trecem prin momente foarte grele. Am scris de atâtea ori că se va întinde ca un cancer peste toată România un sistem mafiot, cu politicieni ca o excrescenţă morbidă, care va duce la sufocarea naţiunii. Vă recomand să recitiţi textele mele recente sau pe cele mai îndepărtate, de acum câţiva ani sau chiar cele din urmă cu 10 ani. Cei mai mulţi dintre români au preferat minciunile în locul votului dat celor care ofereau o alternativă, fie ea şi neprobată din cauza tinereţii. Acum, suferim pentru că mulţi au preferat să meargă pe mâna unor bandiţi deghizaţi în politicieni onorabili, iar din acest motiv nu mă simt solidar cu cei care au jefuit ani de-a rândul bugetul naţional. Îmi pare rău pentru cei care sunt direct loviţi. Criza economică ne afectează pe toţi cei care nu suntem în lumea lor, adică a beneficiarilor norocului clădit pe nenorocirea celor mulţi

Şi ce mai spunea preşedintele? Hopa, a vorbit de clientelă politică servită preferenţial, de habarnişti politici unşi directori la deconcentrate, nu? Toţi parlamentarii care susţin puterea au fost strânşi pentru o muştruluială din partea preşedintelui, care a vorbit de infractori numiţi şefi, de nătăfleţi cleptomani trimişi la furat de parlamentari sau lideri de filiale judeţene de partid. Inutil să mai spun cine se hrăneşte din acest sistem corupt, nu?

Niciun comentariu: