marți, 17 noiembrie 2009

LA NAIBA! Crin Antonescu este de vină!

M-am săturat să tot şterg din căşuţa poştală tot felul de înjurături şi ameninţări expediate de vitejii anonimi! Ca să mă aliniez la moda zilei, mi-am pus pe blog un sondaj electoral despre alegerile prezidenţiale. Aşa cum am mai explicat, nu pot măslui acest sondaj nici dacă aş vrea... Şi după ce Crin Antonescu a luat avans faţă de ,,profesor,, şi de ,,inteligent,, mi se tot expediază trivialităţi şi promisiuni că mi se va rupe şira spinării. Măi, coimăgarilor din blogosferă, vă lipseşte chiar şi stilul de a înjura! N-aveţi pic de originalitate. Mă plictisiţi cu clişeele voastre uzate!

2 comentarii:

Alex spunea...

Salut,

este plin internetul de postaci care nu stiu decat sa injure daca opinia ta este diferita de a lor. Cauza cea mai porbabila a rezultatului de la sondajul tau nu tine de o frauda (modifici sondajul cum vrei tu ), ci este legat de provenienta oamenilor care te citesc. Este o crima ca pe blogul tau intra oameni destepti care stiu solutia cea mai buna pentru Romania si isi manifesta punctul de vedere?

Dar o sa treca si 22 noimebrie, o sa treaca si 6 decembrie si o sa revenim la normal in sfarsit.

Numai bine!

Anonim spunea...

@Alex Daca nu intram pe blogul tau faceam o eroare de a te inscrie in categoria despre care tocmai am amintit. Am vazut ca ai o optiune pentru Crin... Oricum, sondajul de pe blogul meu nu poate fi modificat cum vreau eu. Chiar daca era primul clasat Vadim sau Potarca nu as fi putut face nimic. Eventual, puteam sa-mi sterg blogul. :D