miercuri, 3 august 2016

Regina Ana a Romaniei, o personalitate puternica, pusa in lumina prin discretie si modestie

Inima Reginei Ana a Romaniei a incetat sa mai bata in 1 august 2016, ora 13.45, in spitalul Morges din Elvetia. Conform anuntului Casei Regale, suferinta Reginei a fost prelunga, alinata de prezenta Majestatii Sale Regele Mihai I si a membrilor Familiei Regale. Programul funeraliilor a fost facut public, detaliat, ceremonia de inmormantare avand loc pe 13 august a.c., la Curtea de Arges.

"Dumnezeu mi-a dat omul vieții mele! Lumea aceasta nu îmi e datoare cu nimic! Dar nici eu, ei."- MS Regina Ana a României

Regina Ana a Romaniei, o personalitate puternica, pusa in lumina prin discretie si modestie. Am avut onoarea de a o cunoaste si de a fi alaturi in rarele aparitii publice. Va avea mereu un loc special in inima si in memoria mea. Istoria o aseaza in galeria reginelor care au servit Romania, in cazul Majestatii Sale chiar in anii in care nu putea sa cunoasca tara Suveranului. Insa a fost o pierdere imensa pentru noi toti prin conjunctura care a blocat implicarea Majestatii Sale in viata publica.

Dumnezeu sa o odihneasca!

Niciun comentariu: