vineri, 26 februarie 2016

Multumesc!

Multumesc tuturor celor care au participat la lansarea volumului ROMANIA PUZZLE Ilustrate din rezervatia de cleptozauri. A fost o placere sa revad atat de multi prieteni, sa cunosc atat de multi oameni interesati de problemele grave carora intreaga societate trebuie sa le gaseasca rezolvarea. In mod special, multimiri maestrului Ilie Gheorghe, generozitatea Domniei sale fiind complesitoare. M-am bucurat ca prietenul Gogu Neagoe (Caricaturist) a avut o idee atat de inspirata ca, pe tot parcursul lansarii si in timpul sesiunii de autografe, sa realizeze portrete celor prezenti.

Alaturi mi-au fost profesorul Nicolae Marinescu si intreaga echipa de la Editura Aius, Marcel Radut Seliste si Pompiliu Demestrescu. Celor care mi-au transmis ca nu pot veni din diverse motive dar si celor care stiu ca scrisul, ideile si opiniile mele nu le sunt indiferente, un gand bun. A fost o ora in care am simtit ca forta solidaritatii este un munte in fata unui val. Un munte care, oricat de murdar ar fi valul, rezista in timp neatins. Multumesc!




Niciun comentariu: