vineri, 18 februarie 2011

Rrromânii au talent. Încă o sub-producţie marca Pro(stituţie)TV

Gata, ieşim din criză. O spicheriţă şi 'telectuale gen L. Levinţa au căzut pe spate că Pro(stituţie)TV difuzează o emisiune de promovare a "talentelor" cu o mega-producţie record. Zău, măi fetelor, să cădeţi ca lovite de apoplexie doar că-şi mobilizează Sârbu armata de producători specializaţi în telenovele cu rromi? Voi chiar sunteţi fane ale lu' State din Inimă de ţigan?

Nu mă îndoiesc de faptul că "show-ul" va avea audienţă maximă, ba chiar va ameninţa cota ştirilor de la ora 5 difuzate de acelaşi post al producătorilor deontologi. Livraţi rahat şi o să aveţi o ţară de ... vis, proteviştilor!

Dar de ce mă mai mir când băieţii aştia din afişul de mai jos au "cântat" la ore de maximă audienţă la acelaşi ProTV, ba chiar şi de Revelion. Măi, L. Levinţa, şi atunci a fost o producţie de ai dat pe spate...

2 comentarii:

Blog cu Dragoste spunea...

Productia nu e originala, e de import. PRO TV doar a cumparat licenta pentru Romania.

Mihai Firica spunea...

@blog cu dragoste - Cunosc formatul si am urmarit f multe ,,talente,, etalate in multe tari unde s-au difuzat astafel de emisiuni, din SUA pana in Indonezia si Filipine... Insa am urmarit o sala isterizata la comanda, cu public si9mbrias si reactii prefabricate. Sablonul este strident, asa ca facatura asta nu ma impresioneaza, Cineva imi spunea ca asta e mare productie si nu ,,Profesionistii,, (...cu doar doua scaune si o masa...). Prefer ,,Profesionistii,, decat facatura asta importata...